Які форми оплати ви приймаєте? | Як скасувати замовлення або виправити його? | Чи можна отримати додаткову знижку? | Де можна знайти купон? | Чи можна повернути товар? | Чи всі товари в наявності? | Весь товар у магазині новий? | Як оформити замовлення? | Як відстежити посилку?
Магазин 3akcii.com.ua приймає оплату через систему Приват24 і розрахунок готівкою, детально.
Для цього необхідно зв'язатися з Клієнтської підтримкою і попередити про зміни у вашому замовленні. Якщо ви вирішили змінити замовлення, то постарайтеся повідомити про це якомога швидше, щоб уникнути додаткових витрат.
Діючі знижки та акції можна подивитися у відповідних розділах, чи скориставшись купоном. Також, деякі позиції ми продаємо оптом. Для того, щоб отримати прайс - зверніться в Клієнтську підтримку.
У магазині періодично розігруються купони між зареєстрованими клієнтами, які підписані на новини, а також деякі купони викладаються на наших сторінках в соц. мережах.
Товар можна повернути протягом 14 днів після покупки, детально.
Так, в нашому магазині весь товар, який додається до кошика є в наявності.
Так, в нашому магазині тільки нові товари.
Будь ласка, ознайомтеся з інструкцією. Якщо у вас все ж виникли труднощі при оформленні, будь ласка зверніться до нас за контактними телефонами: + 38 068 862 7507, +38 066 141 5890
Щоб відстежити посилку, замовлену в магазині - перейдіть на сайт обраного перевізника, потім в розділі "відстежити посилку" введіть номер накладної, який був висланий на вашу електронну пошту.