Відповіді на типові питання

Які форми оплати ви приймаєте? | Як скасувати замовлення або виправити його? | Чи можна отримати додаткову знижку? | Де можна знайти купон? | Чи можна повернути товар? | Чи всі товари в наявності? | Весь товар у магазині новий? | Як оформити замовлення? | Як відстежити посилку?



Які форми оплати ви приймаєте?

Магазин 3akcii.com.ua приймає оплату через систему Приват24 і розрахунок готівкою, детально.



Як скасувати замовлення або виправити його?

Для цього необхідно зв'язатися з Клієнтської підтримкою і попередити про зміни у вашому замовленні. Якщо ви вирішили змінити замовлення, то постарайтеся повідомити про це якомога швидше, щоб уникнути додаткових витрат.



Чи можна отримати додаткову знижку?

Діючі знижки та акції можна подивитися у відповідних розділах, чи скориставшись купоном. Також, деякі позиції ми продаємо оптом. Для того, щоб отримати прайс - зверніться в Клієнтську підтримку.



Де можна знайти купон?

У магазині періодично розігруються купони між зареєстрованими клієнтами, які підписані на новини, а також деякі купони викладаються на наших сторінках в соц. мережах.



Чи можна повернути товар?

Товар можна повернути протягом 14 днів після покупки, детально.



Чи всі товари в наявності?

Так, в нашому магазині весь товар, який додається до кошика є в наявності.



Весь товар у магазині новий?

Так, в нашому магазині тільки нові товари.



Як оформити замовлення?

Будь ласка, ознайомтеся з інструкцією. Якщо у вас все ж виникли труднощі при оформленні, будь ласка зверніться до нас за контактними телефонами: + 38 068 862 7507, +38 066 141 5890



Як відстежити посилку?

Щоб відстежити посилку, замовлену в магазині - перейдіть на сайт обраного перевізника, потім в розділі "відстежити посилку" введіть номер накладної, який був висланий на вашу електронну пошту.


Переглянуто

Немає товарів

Ласкаво просимо

Увійти як користувач

Facebook   Google  



Меню